Strona firmy metalurgicznej „Steelhammer” został stworzony z myślą o usługach budowlanych, remontowych i wszelkiego rodzaju hurtowniach stali czy firm produkcyjnych. Każda firma potrzebuje dobrej strony-wizytówki, która zapewni wysokie pozycje w Google, a także będzie świetnie reprezentować działalność oraz przedstawiać zakres usług. Steelhammer to wybór dla właśnie tego rodzaju firm.
Typografia: Poppins
Materiały multimedialne: powyżej 25 + logo
Ilość zakładek: 17
Cena projektu: 1000,00 złotych brutto
Pod klucz: od 2 do 5 dni
Elegancki, przejrzysty i dedykowany firmom specjalizującym się w ciężkiej robocie projekt strony internetowej. Nasz pomysł na Steelhammer’a od początku był jasny: zaprezentować firmę i produkt (bądź usługę) w formie prostej, ale ogniskującej uwagę przeglądającego. Innymi słowy – przedstawić branżę hutniczą w nowoczesny sposób, aby korzystając z kampanii reklamowych osiągać satysfakcjonujące wyniki sprzedaży, czyli otrzymywać zapytania handlowe.
Przeglądając strony internetowe w branży hutniczo-metalowej bardzo często spotykaliśmy się z przestarzałymi, nieresponsywnymi projektami, które zamiast zachęcać do kontaktu, to zwyczajnie nas odrzucały. Na drugim biegunie spotykaliśmy się ze stronami przesadzonymi, gdzie nadmiar marketingu przysłaniał rzeczywiste, solidne portfolio firmy. My postanowiliśmy poszukać balansu i projekt „SteelHammer” wywarzyliśmy do poziomu czyniącego go uniwersalnym. Możliwe jest dodanie newslettera, czatu online lub systemu zamawiania rozmów (LiveCall), a także bloga lub sklepu, wypożyczalni. Branża hutnicza (i nie tylko) rządzi się swoimi standardami, jednak szukając projektu na długie lata SteelHammer spełni te oczekiwania, bo zapewni bufor kontaktu podczas kampanii promocyjnych.