i-Content

Wybierając współpracę z i-Content możesz liczyć na pełną transparentność, bo od początku istnienia stawiamy na profesjonalizm, rozwój oraz dbałość o oferowany produkt. Nie jesteśmy agencją interaktywną, a firmą, która każdą usługę wykonuje samodzielnie. Wzorowa współpraca określona jest zasadami, dlatego aby zmaksymalizować efektywność i utrzymać profesjonalizm wymagamy przestrzegania niniejszego regulaminu, a także jego zrozumienia w trakcie zawierania umów. Utrzymujemy wysoki poziom głównie dlatego, że trzymamy się zasad.

LEGENDA

  • i-Content – platforma dostępna pod adresem i-content.com.pl, której właścicielem jest i-Content Patryk Cebula, Gawłuszowice 24a, 39-307 Gawłuszowice, NIP: 8172159222, zwany dalej: Sprzedawcą, Usługodawcą, Administratorem.
  • Klient – Osoba fizyczna lub firma składająca zapytanie o produkt lub usługę, zwana dalej: Usługobiorcą, Kupującym, Zamawiającym, Wysyłającym.
  • Strona/Witryna – Gotowy projekt strony lub sklepu internetowego wraz z wtyczkami (dodatkami).
  • Wtyczka (dodatek) – Moduł rozszerzający możliwości CMS WordPress oraz Woocommerce.
  • WooCommerce – Wtyczka sklepu internetowego CMS WordPress, zwany dalej: Systemem sklepu.
  • Administracja/Opieka – zestaw czynności polegający na dbaniu o poprawne funkcjonowanie strony (sklepu) internetowej.
  • Formularz kontaktowy – formularz zapytania mający na celu wycenę usługi bądź pytanie o jego realizację, a także kontakt z biurem obsługi klienta.

I. INDYWIDUALNE STRONY ORAZ SKLEPY INTERNETOWE

Zaprojektowanie, kodowanie oraz wdrożenie na serwer Zamawiającego strony to usługa, która musi zostać rzetelnie opisana, aby zminimalizować ryzyko poprawek oraz wydłużania terminów. Jako, że niemal 90% zamówień naszej firmy to odwzorowanie designu i funkcjonalności innej strony, korzystamy z Briefu, który rzetelnie wypełniony skutecznie skraca czas odbioru projektu, a z racji rozbudowania jest również załącznikiem do umowy o wykonanie strony internetowej (sklepu).

REGULAMIN USŁUG

  1. W zakładce “Brief do strony www” znajduje się Brief, który należy wypełnić, aby złożyć zapytanie o realizację usługi. Po otrzymaniu odpowiedzi wraz z wyceną oraz terminem końcowym, a także akceptacją Zamawiającego –  sporządzamy umowę. 
  2. Projekt budujemy na obiekcie roboczym, do którego dostęp otrzymuje Zamawiający na cały okres trwania prac.
  3. Zamawiający w trakcie prac będzie proszony o stworzenie kont w serwisach, które mają zostać połączone API ze stroną. Nie tworzymy kont za naszych Klientów, aby zmaksymalizować bezpieczeństwo, możemy za to wspomóc Zamawiającego poprzez zdalny ekran.
  4. Wszystkie wymagane wtyczki zostają indywidualnie spolszczone, wraz z ich ustawieniami). Dotyczy to każdej wersji językowej strony.
  5. Uzupełnienie magazynu sklepu internetowego WooCommerce powyżej 50 produktów jest usługą dodatkową i kosztuje 6,15 złotych brutto (5,00 złotych netto) za jeden produkt.
  6. Decydując się na szablon od innego producenta, koszt jego personalizacji wynosi 469,00 złotych brutto (TemplateMonster, EnvatoMarket).
  7. Wycena strony internetowej opiera się głównie na sumie kosztów wtyczek oraz designie. Im więcej wtyczek, tym droższa strona.
  8. Zamawiający zapewnia Wykonawcy hosting oraz domenę, gdzie projekt zostanie przeniesiony po odebraniu.
  9. Odbiór projektu następuje po jego pełnej akceptacji i wymaga formy pisemnej. Po przeniesieniu strony internetowej lub sklepu na adres Zamawiającego zastrzegamy sobie prawo do posiadania konta użytkownika z poziomem dostępu Administratora na okres rozliczenia.
  10. Kupujący ma 14 dni na uregulowanie płatności za usługę. Po upływie tego czasu strona internetowa (lub sklep) zostaje zablokowana.

II. GOTOWE STRONY I SKLEPY INTERNETOWE

Nasze strony są projektami autorskimi, gotowymi do implementacji na każdym CMS WordPress. Do ich wdrożenia wykorzystaliśmy tylko i wyłącznie wtyczki dostępne w oficjalnym repozytorium WordPress oraz materiały graficzne pochodzące z legalnych źródeł. Wszystkie szablony są w pełni funkcjonalne, responsywne i dostosowane do wymogów Google. 

REGULAMIN GOTOWYCH STRON INTERNETOWYCH I SKLEPÓW

  1. Aby zamówić gotowy projekt należy w tym celu skorzystać z formularza w zakładce „Kontakt” wybierając „Strony internetowe” jako tytuł rozmowy i podając nazwę projektu.
  2. Ceny projektów są cenami brutto (z VAT), a najniższy zakres dotyczy zakupu strony bez dodatkowej rozbudowy. W przypadku zamówienia strony wraz z jej rozbudową – cena końcowa zostanie ustalona indywidualnie na podstawie cennika.
  3. Na paczkę (w formacie .rar) ze stroną/sklepem składają się pliki, wyszczególnione na stronie produktu.
  4. Usługa realizowana jest następnego dnia od zakupu. Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail z linkiem do pobrania wybranego projektu zaraz po zakupie.
  5. Instalacja strony wymaga posiadania hostingu wraz z domeną na której znajduje się CMS WordPress. W przypadku braku instalacji nasz Administrator skonfiguruje WordPress w ramach usługi.
  6. Kupujący powinien w ciągu 30 dni od zakupu strony podmienić jego treść oraz multimedia, bo może to wpłynąć negatywnie na indeksowanie w wyszukiwarkach.
  7. Sprzedający zastrzega sobie prawo do posiadania konta z uprawnieniami Administratora na okres 1 miesiąca w celach administracji lub do momentu zaksięgowania wpłaty.
  8. Celem zakupu strony Kupujący musi podać następujące dane: Imię, Nazwisko, Nazwa firmy (jeżeli posiada), Adres zamieszkania (siedziby), kod pocztowy (siedziby) oraz adres e-mail.
  9. Wszystkie strony w naszym repozytorium są cyklicznie aktualizowane i oficjalnie wspierane przez WordPress.
  10. Dostosowanie szablonu, czyli uzupełnienie go o materiały i treści Kupującego, a także wtyczek jest usługą dodatkową, a jej koszt określony jest w zakładce „Dodatki do stron”.
  11. Dostosowanie produktu odbywa się poprzez odesłanie wypełnionego Briefu na stronie w zakładce “Brief do strony www”. W przypadku produktów konieczne jest odesłanie ich specyfikacji na adres admin@i-content.com.pl
  1. Wszystkie motywy oraz wtyczki są wspierane przez producentów, dlatego wymagają aktualizacji. Kupujący przejmuje na siebie odpowiedzialność za aktualizowanie modułów po zakupie.
  2. Kupujący ma 7 dni na reklamację produktu, jeżeli nie przedstawia on zakupionej strony lub jeżeli jego funkcje różnią się od zakupionego.
  3. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy reklamacji w przypadku, gdy Kupujący zainstaluje dodatki kolidujące z funkcjonowaniem zakupionej, gotowej strony internetowej/sklepu.
  4. Rachunek bankowy do płatności za szablony oraz do zwrotów: PKO BP, PL: 95 1020 2384 0000 9102 0253 2869

III. ADMINISTRACJA – OPIEKA WORDPRESS

Aby zapewnić stabilność działania oraz bezpieczeństwo, należy poświęcać WordPressowi od jednej do kilku godzin miesięcznie. System wymaga aktualizacji, tak samo jak motyw oraz wtyczki (moduły), jednak najważniejsze jest regularne tworzenie kopii zapasowych na wypadek niespodziewanej awarii, np: hostingu. Administracja CMS WordPress to usługa, która z racji rozwoju samego silnika bywa niezbędna do płynnego rozwoju w Internecie.

REGULAMIN USŁUGI 

  1. Usługa administracji trwa 30 dni kalendarzowych od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca..
  2. Rozpoczęcie realizacji usługi wymaga podania najważniejszych danych autoryzacyjnych celem przeprowadzenia audytu CMS WordPress oraz zawartości katalogów na serwerze strony (hosting).
  3. Na administrację składa się aktualizacja CMS WordPress, aktualizacja wtyczek (dodatków), tworzenie kopii zapasowych, monitoring wirusowy i pomoc techniczna w zakresie zgodnym z cennikiem w zakładce „Opieka www”.
  4. Koszt abonamentu przedstawiony jest w cenniku, w zakładce „Opieka www”. Rozliczenie odbywa się na podstawie faktury VAT wystawianej ostatniego dnia miesiąca z 14 – dniowym terminem płatności.
  5. Usługobiorca otrzymuje wsparcie merytoryczne w trakcie trwania usługi, a także specjalistyczne w szczególnych przypadkach, np.: konieczność przywrócenia strony po ataku hakerskim.
  6. Każdy Klient kupujący projekt z katalogu i-Content otrzymuje administrację na 1 miesiąc za darmo. Po upływie tego czasu jest ona wygaszana. Na 7 dni przed końcem okresu testowego Klient otrzymuje zapytanie o chęć kontynuowania usługi w zakresie abonenckim.
  7. Kopie zapasowe strony odbywają się w ustalonych interwałach czasowych, w zależności od pakietu. Konkretny dzień ustalany jest z Usługobiorcą indywidualnie.
  8. Okres przechowywania kopii zapasowej to 6 tygodni od jej wygenerowana. Przechowujemy maksymalnie 6 ostatnich kopii zapasowych Zamawiającego.
  9. Administracja możliwa jest tylko na zabezpieczonych stronach internetowych. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zlecenia, jeżeli nasz audyt wykaże brak zabezpieczeń.
  10. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji usługi  na zasadzie pośrednictwa lub podwykonawstwa.

IV. OPIEKA NAD BLOGIEM 

Prowadzenie bloga na stronie lub sklepie internetowym nie tylko pozwala przybliżyć odwiedzającym Twoją usługę / produkt, ale świetnie sprawdza się w pozycjonowaniu wielu fraz jednocześnie. Dobrze zoptymalizowany artykuł nie tylko podnosi statystyki SEO, ale skutecznie zachęca odwiedzających do regularnych odwiedzin bloga.

REGULAMIN USŁUGI 

  1. Usługa trwa jeden miesiąc kalendarzowy.
  2. Cennik opieki znajduje się w zakładce „Copywriting i promocja”.
  3. Aby zamówić usługę, należy wysłać zapytanie korzystając z formularza kontaktowego w zakładce „Copywriting i promocja” zaznaczając jedną z kolumn sekcji „Opieka nad blogiem”.
  4. Na wyraźne życzenie Klienta usługa jest aktywowana w dniu zamówienia (przed terminem rozpoczęcia opieki), wówczas wymagana jest płatność z góry w pełnej kwocie abonamentu.
  5. Na opiekę składa się redagowanie, formatowanie oraz publikacja tekstów stylem WHITE SEO na blogu Zamawiającego, na jego koncie z uprawnieniami Redaktora w ustalonych z Zamawiającym interwałach czasowych.
  6. W cenie usługi Zamawiający otrzymuje gotową paczkę z unikalnymi artykułami, materiałami multimedialnymi (zdjęcia, video, infografiki) w formie tekstowej oraz zoptymalizowanej dla narzędzia Yoast w WordPress.
  7. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji usługi, jeżeli przeprowadzony przez nas audyt wykaże blokady algorytmiczne.
  8. Po zakończeniu miesiąca na Zamawiającego przekazywane są prawa autorskie do artykułów i wystawiana faktura z 14 dniowym terminem płatności. 

V. PROWADZENIE FANPAGE FACEBOOK

Jeżeli jeszcze nie korzystasz  z Facebooka i jego możliwości istnieje szansa, że tracisz niezliczoną liczbę klientów na rzecz konkurencji. Tracisz swoje pieniądze płacąc za przestarzałe metody reklamowe. Wybierając grupę docelową odpowiednią kreacje, copywriting jesteś wstanie dotrzeć ze swoją marką w każde miejsce w kraju.

REGULAMIN USŁUGI 

  1. Usługa trwa jeden miesiąc kalendarzowy (od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca).
  2. Treści będą publikowane w ustalonych wcześniej terminach bez wyłączenia weekendów.
  3. Na usługę składa się prowadzenie (administracja) profilu Facebook wraz z publikacją 10 postów w skali jednego miesiąca.
  4. Posty oraz materiały graficzne tworzone są wyłącznie przez Nas – nie są zamawiane zewnętrznie, a Klient po zakończeniu miesiąca otrzymuje pismo przekazujące mu prawa do treści.
  5. Zamawiający otrzymuje wszystkie treści do 7 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia do ich akceptacji.
  6. Materiały zaakceptowane przez Zamawiającego zostaną dodane w ustalonych interwałach czasowych, bądź jednego dnia w formie automatycznej publikacji.
  7. Zamawiającemu przydzielany jest osobisty opiekun, który będzie do dyspozycji przez cały okres trwania usługi.
  8. Usługa odbywa się na podstawie umowy, której wzór przesyłamy po złożeniu zamówienia.
  9. Płatność następuje po zakończeniu usługi. Zamawiającemu wystawiana jest Faktura VAT z 14-dniowym terminem płatności na kwotę 400,00 złotych brutto.

VI. FORMULARZE KONTAKTOWE

W wielu zakładkach znajdują się formularze, które służą do kontaktu, wyceny bądź opisu usługi, którą Zamawiający są zainteresowani. Dane, które Wysyłający podaje w formularzach służą do identyfikacji (imię, nazwisko, nazwa firmy oraz adres), wyceny usługi (adres strony internetowej) lub finalizacji zamówienia (faktura VAT) i są przechowywane przez okres realizacji usługi, bądź 90 dni kalendarzowych w przypadku zapytań nie zakończonych zamówieniem usługi. Jako, że na naszej stronie nie prowadzimy Newslettera ani innych systemów – nie wykorzystujemy danych do promocji własnych usług, nie przekazujemy ich również osobom trzecim.  wysłania.

  • Wszystkie dane z formularzy wysyłane są na adres biuro@i-content.com.pl oraz admin@i-content.com.pl. 
  • Administratorem danych osobowych jest właściciel platformy i-Content.com.pl – i-Content Patryk Cebula, Adres: Gawłuszowice 24a, 39-307 Gawłuszowice,
    NIP: 8172159222.
  • Dane z formularzy przechowywane są w bazie Administratora przez okres 90 dni od wysłania zgłoszenia.
  • Prośby o niezwłoczne usunięcie wszystkich danych osobowych prosimy wysyłać na adres biuro@i-content.com.pl lub admin@i-content.com.pl.

REGULAMIN FORMULARZY KONTAKTOWYCH

  • Formularz w zakładce KONTAKT
  1. Formularz w zakładce „Kontakt” służy do zamówienia rozmowy telefonicznej lub do wysłania wiadomości.
  2. W przypadku zamówienia rozmowy telefonicznej w formularzu zakładki „Kontakt”, rozmowa inicjowana jest do 5 minut roboczych bądź dłużej – w zależności od zajętości linii.
  3.  Wysyłając wiadomość z formularza w zakładce „Kontakt”, na wskazany jako nadawca adres e-mail zostanie wysłana automatyczna wiadomość potwierdzająca otrzymanie zgłoszenia.
  4. Dane osobowe z formularza zakładki „Kontakt” są przechowywane w naszej bazie przez okres 90 dni od otrzymania zgłoszenia, następnie bezpowrotnie kasowane. 
  • Formularz w zakładce DARMOWA WYCENA/WYCENA ONLINE
  1. Formularz w zakładce „Wycena online” służy do obliczenia potencjalnej ceny projektu na podstawie parametrów ogólnych.
  2.  Wysyłając wiadomość z formularza w zakładce „Wycena online”, na wskazany jako nadawca adres e-mail zostanie wysłana automatyczna wiadomość potwierdzająca otrzymanie zgłoszenia.
  3.  Wysłanie zgłoszenia ma na celu wycenę i jest wyłącznie zapytaniem. Koszty kalkulatora są jedynie informacją, a nie faktycznym zamówieniem usługi.
  4. Dane osobowe z formularza zakładki „Wycena online” są przechowywane w naszej bazie przez okres 90 dni od otrzymania zgłoszenia, następnie bezpowrotnie kasowane. 
  • Formularz w zakładce BRIEF DO STRONY WWW
  1. Formularz w zakładce „Brief do strony www” służy do opisania cech projektu strony internetowej lub sklepu.
  2.  Wysyłając wiadomość z formularza w zakładce „Brief do strony www”, na wskazany jako nadawca adres e-mail zostanie wysłana automatyczna wiadomość potwierdzająca otrzymanie zgłoszenia wraz z jej kopią.
  3.  Wysłanie zgłoszenia jest wyłącznie zapytaniem, a nie faktycznym zamówieniem usługi. Dane z formularza służą do przygotowania wzoru umowy o wykonanie strony internetowej / sklepu.
  4. Dane osobowe z formularza zakładki „Brief do strony www” są przechowywane w naszej bazie przez okres 90 dni od otrzymania zgłoszenia, następnie bezpowrotnie kasowane. 
  • Formularz w zakładce DODATKI DO STRON WWW
  1. Formularz w zakładce „Dodatki do stron www” służy do wysłania zapytania o implementację dodatku do strony internetowej lub sklepu.
  2.  Wysyłając wiadomość z formularza w zakładce „Dodatki do stron www”, na wskazany jako nadawca adres e-mail zostanie wysłana automatyczna wiadomość potwierdzająca otrzymanie zgłoszenia wraz z jej kopią.
  3.  Wysłanie zgłoszenia jest wyłącznie zapytaniem, a nie faktycznym zamówieniem usługi. Dane z formularza służą do przygotowania wzoru umowy bądź protokołu o implementację dodatku do strony internetowej lub sklepu.
  4. Potencjalna wycena usługi jest jedynie informacją dla Wysyłającego.
  5. Dane osobowe z formularza zakładki „Dodatki do stron www” są przechowywane w naszej bazie przez okres 90 dni od otrzymania zgłoszenia, następnie bezpowrotnie kasowane. 
  • Formularz w zakładce COPYWRITING I PROMOCJA
  1. Formularz w zakładce „Copywriting i promocja” służy do złożenia zapytania o wykonanie tekstów, artykułów bądź opisów produktów.
  2.  Wysyłając wiadomość z formularza w zakładce „Copywriting i promocja”, na wskazany jako nadawca adres e-mail zostanie wysłana automatyczna wiadomość potwierdzająca otrzymanie zgłoszenia wraz z jej kopią.
  3.  Wysłanie zgłoszenia jest wyłącznie zapytaniem, a nie faktycznym zamówieniem usługi. Dane z formularza służą jako załącznik/wzór do stworzenia tekstów.
  4. Dane osobowe z formularza zakładki „Copywriting i promocja” są przechowywane w naszej bazie przez okres 90 dni od otrzymania zgłoszenia, następnie bezpowrotnie kasowane. 
  • Formularz w zakładce ZDALNY EKRAN
  1. Formularz w zakładce „Zdalny ekran” służy do złożenia zamówienia na sesję.
  2. Wysyłając wiadomość z formularza w zakładce „Zdalny ekran”, na wskazany jako nadawca adres e-mail zostanie wysłana automatyczna wiadomość potwierdzająca otrzymanie zgłoszenia.
  3. Na wskazany w formularzy numer telefonu zostanie wysłana wiadomość sms z jednorazowym kodem dostępowym do zdalnego ekranu.
  4. Dane osobowe z formularza zakładki „Copywriting i promocja” są przechowywane w naszej bazie przez okres 90 dni od otrzymania zgłoszenia, następnie bezpowrotnie kasowane. 
  • Formularz w zakładce SERWIS WORDPRESS
  1. Formularz w zakładce „Serwis WordPress” służy do zapytania o usługę badania technicznego, serwisu lub naprawy strony internetowej albo sklepu.
  2.  Wysyłając wiadomość z formularza w zakładce „Serwis WordPress”, na wskazany jako nadawca adres e-mail zostanie wysłana automatyczna wiadomość potwierdzająca otrzymanie zgłoszenia.
  3.  Wysłanie zgłoszenia ma na celu wycenę i jest wyłącznie zapytaniem. Przypisane koszty są jedynie informacją, a wysłanie zgłoszenia nie jest faktycznym zamówieniem usługi.
  4. Dane z formularza zakładki „Serwis WordPress” służą identyfikacji Wysyłającego, a także strony internetowej na której ma zostać zrealizowana usługa.
  5. Dane osobowe z formularza zakładki „Serwis WordPress” są przechowywane w naszej bazie przez okres 90 dni od otrzymania zgłoszenia, następnie bezpowrotnie kasowane. 
  • Formularz w zakładce PROWADZENIE FANPAGE
  1. Formularz w zakładce „Prowadzenie fanpage” służy do zapytania o usługę prowadzenia konta na Facebooku.
  2.  Wysyłając wiadomość z formularza w zakładce „Prowadzenie fanpage”, na wskazany jako nadawca adres e-mail zostanie wysłana automatyczna wiadomość potwierdzająca otrzymanie zgłoszenia.
  3.  Wysłanie zgłoszenia ma na celu wycenę i jest wyłącznie zapytaniem. Przypisane koszty są jedynie informacją, a wysłanie zgłoszenia nie jest faktycznym zamówieniem usługi.
  4. Dane z formularza zakładki „Prowadzenie fanpage” służą identyfikacji Wysyłającego, a także strony Facebook na której ma zostać zrealizowana usługa.
  5. Dane osobowe z formularza zakładki „Prowadzenie fanpage” są przechowywane w naszej bazie przez okres 90 dni od otrzymania zgłoszenia, następnie bezpowrotnie kasowane. 

Data ostatniej edycji: 4 marca 2022