Butik internetowy „Natasha” jest minimalistycznym projektem, który nadaje się świetnie do wszelkiego rodzaju sklepów odzieżowych. Nowoczesny design, wygodny koszyk z podglądem czy opcje dodawania wybranych produktów do ulubionych dają spore możliwości i wygodę klientowi. Natasha to funkcjonalny sklep wpisujący się w nowoczesne trendy i standardy.
Typografia: Sarala
Materiały multimedialne: 15 + logo
Ilość kategorii: 5*
Ilość produktów: 76*
Ilość zakładek: 8
Cena projektu: 1300,00 złotych brutto
Pod klucz: od 2 do 5 dni
*dotyczy demo. Po zakupie możesz ustawić dowolną ilość kategorii oraz produktów.
Sklep internetowy „Natasha” to wielofunkcyjna platforma w kompaktowej formie. Do stworzenia tego projektu wykorzystaliśmy najpopularniejsze rozwiązania znanych butików i finalnie postawiliśmy na łagodne kolory, nowoczesną oprawę graficzną i zaledwie garstkę dodatków, takich jak przechowalnia produktów (ulubione), system powiadamiania o nowościach i ofertach (newsletter), co ma przełożenie na szybką nawigację po sklepie. Natasha idealnie się sprawdzi pod kątem sklepu, który będzie promowany w globalnych sieciach (Google Ads, Facebook Ads, YouTube), ponieważ działa płynnie, niewiele waży i skupia uwagę przeglądającego na produktach, a nie ogromie fikuśnych dodatków oraz okienek pop-up, które częściej irytują, niż budują pozytywny odbiór sklepu.
Nowoczesny sklep nie tylko charakteryzuje się pięknym designem, ale przede wszystkim przyjaznością platformy względem przeglądającego. Warianty, czyli możliwość zakupu produktu z odpowiednimi parametrami (kolor, rozmiar) skraca czas przebywania na witrynie i przyspiesza sprzedaż. Minimalizuje przy tym wielkość magazynu, bo często, na przykład sukienka może być dostępna w 10 różnych kolorach, co dla optymalizacji magazynu wymaga zastosowania wariantów. Natasha to w końcu sklep, który ma być prosty i szybki w obsłudze, dlatego polecamy go tym, którzy oczekują responsywnej i solidnej platformy e-commerce!