i-Content

#Mania mody

Sklep z odzieżą
- dla kobiet w każdym wieku

Projekt oparty na katalogowym sklepie Natasha z delikatnymi modyfikacjami. Mania Mody to lekki, przejrzysty i przyjazny w nawigacji sklep, który nie znudzi przeglądającego, a przyspieszy proces sprzedaży. Wyposażony w standardowe moduły jest prosty w obsłudze dla kupującego.

Podoba Ci się ten projekt?

Jeżeli interesuje Cię realizacja podobnego sklepu - wyślij do nas wiadomość lub napisz na czacie.

Specyfikacja projektu

Kolorystyka:

#FF63B1

#FFFFFF

#000000

Typografia: Sarala + Jost
Materiały multimedialne: 34
Ilość kategorii: 12
Ilość produktów: 160
Ilość zakładek: 6
Cena projektu: 2100,00 złotych brutto
Pod klucz: od 3 do 5 dni

Przyjazna na wszystkich urządzeniach mobilnych

W każdej branży panują określone standardy i nie inaczej jest w przypadku odzieży. Manię Mody oparliśmy o CMS WordPress WooCommerce z kilkoma dodatkami, głównie dotyczących płatności oraz metod wysyłki. Postawiliśmy na przejrzystą, ale przy tym nowoczesną grafikę i w przeciwieństwie do konkurencji zminimalizowaliśmy ilość banerów. Sklep działa płynnie, a dzięki optymalizacji treści oraz multimediów będzie efektywny w pozycjonowaniu. Mania Mody to jeden z tych sklepów, który nie ustępuje konkurencji i jest gotowy do dalszej rozbudowy.

Kompaktowy charakter

Mania Mody jest sklepem średniej wielkości o kompaktowym charakterze. Istotnym czynnikiem tego rodzaju projektów jest czas, który musi spędzić przeglądający, aż dokona zakupu. Im jest on krótszy, tym lepiej dla sprzedającego, dlatego produkty możemy kupować nawet na stronie głównej. Sklep posiada kilka metod wysyłki oraz płatności, a także automatyzację faktur. Zadbaliśmy o poprawną optymalizację multimediów, dzięki czemu sklep wczytuje się błyskawicznie, a produkty są szybciej indeksowane w wyszukiwarce Google.

Błyskawiczna i łatwa obsługa

Modyfikacje treści, a nawet rozbudowa strony o kolejne zakładki są proste i bezpieczne. Edycja poszczególnych szablonów odbywa się w trybie Live metodą „drag and drop” (przeciągnij i upuść) w edytorze wizualnym Elementor. Edytor jest w pełni spolszczony, intuicyjny i nie wymaga znajomości podstaw programowania. Podmiana zdjęć, treści, kolorystyki etc. jest bezpieczne, ponieważ edytor stale zapisuje modyfikacje w chmurze i pozwala w każdej chwili przywrócić odpowiedni szkic.

Dodawanie asortymentu jest również bardzo proste i nie wymaga użycia Elementora. Nowe produkty uzupełnione o opis, zdjęcia oraz metadane pojawiają się automatycznie w danym obszarze sklepu (kategoria, podstrony) natychmiast po publikacji. Dodanie jednego produktu zamyka się w czasie 2-3 minut.

#Mania mody

Zastosowane rozwiązania

Kupujący na stronie głównej i kategoriach mogą dodawać produkty do koszyka bez konieczności przechodzenia do jego karty.

Nie trzeba zakładać konta, aby finalizować zakupy, aczkolwiek sklep oferuje możliwość rejestracji.

Ceny bywają zmienne, dlatego Klienci często przed zakupem dodają biżuterię do przechowalni (ulubione) czekając na obniżkę ceny. Mania Mody również posiada takie rozwiązanie, a ponadto informuje osoby posiadające konto w sklepie o zmianie cen produktów, które trzymają w przechowalni.

Najważniejszymi materiałami są oczywiście zdjęcia produktów, jednakże Mania Mody posiada również slidery (karuzele obrazów) i bannery, które znacznie podnoszą atrakcyjność platformy. 

Delikatne, podkreślające nazwę oraz charakter sklepu logo, a także favicon.

Ostatnie
realizacje
projektów