Strony WWW | Pozycjonowanie

Portfolio

Jamila

Sklep internetowy

Jamila to sklep z kilkuletnią historią, który został przebudowany, powiększony i przystosowany do pozyskiwania Klientów z kampanii Google oraz Facebook. Wyposażony w standardowe moduły sprzedaży jest prosty w nawigacji zarówno dla właściciela, jak i Zamawiającego, co przekłada się na wysoką przyjazność dla odwiedzających.

Poprzednia wersja sklepu, choć nie posiadała dyskwalifikujących wad nie była przyjazna względem kupujących. Dotarcie do konkretnego produktu wymagało sporo czasu, co przekładało się na wysoki stopień odrzuceń. Platforma została przywrócona do CMS WordPress i wzbogacona o bardziej nowoczesny design oraz dodatki ogniskujące zainteresowanie potencjalnych Klientów. Jamila w nowej odsłonie nie musi już czuć kompleksów względem konkurencji – sklep działa płynnie, a z racji optymalizacji treści multimedialnych może przyjąć ruch adekwatny do zasobów magazynu.