Strony WWW | Pozycjonowanie
Menu
731 394 628
biuro@i-content.com.pl
Pn. – Pt.: 09:00 – 17:00
Menu
O nas
Blog
Kontakt
Menu
Strony WWW
Strony internetowe
Strona One Page
Strona wizytówka
Strona firmowa
Sklepy internetowe
Katalog stron www
Strony internetowe WordPress
Opieka WordPress
Serwis WordPress
Wycena strony internetowej
Brief www
Wybrane realizacje
Pozycjonowanie SEO
Optymalizacja stron internetowych
Pozycjonowanie szerokie
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie za efekty
Linkowanie stron internetowych
Wizytówka Google Moja Firma
Case study SEO
Copywriting
Profesjonalny copywriting
Artykuły sponsorowane
Opisy kategorii do sklepu
Opisy produktów do sklepu
Prowadzenie bloga
Wpis na bloga
Menu
Oferta
Strony internetowe
Sklepy internetowe
Strony internetowe WordPress
Optymalizacja stron internetowych
Pozycjonowanie stron internetowych
Linkowanie stron internetowych
Copywriting
O nas
Obszar działania
Blog
Kontakt
Darmowa wycena
Napisz
: biuro@i-content.com.pl
Zadzwoń
: 731 394 628
Darmowa wycena
I. INFORMACJE O ZAMAWIAJĄCYM
Dane są konieczne do autoryzacji zgłoszenia.
Wybierz sposób reprezentacji
Firma
Osoba prywatna
Imię i nazwisko
Adres e-mail
Numer kontaktowy
Branża
II. CHARAKTER STRONY INTERNETOWEJ
Wygląd, zawartość oraz jej forma.
1. Jakiego rodzaju stronę chciałbyś zamówić?
Strona One Page
Strona Wizytówka
Strona firmowa
Sklep internetowy
Forum lub blog
Serwis lub portal
Jestem zainteresowany Waszym pakietem
2. Jaki charakter ma mieć strona?
Wizerunkowy
Sprzedażowy
Informacyjny
Edukacyjny
Satelita (SEO)
Który pakiet Cię interesuje?
One Page Start
One Page Standard
One Page Premium
Wizytówka Start
Wizytówka Standard
Wizytówka Premium
Firmowa Start
Firmowa Standard
Firmowa Premium
Zaznacz wybrany
3. Opisz krótko cele, dla których realizowana jest Twoja strona
4. Jaką rolę ma pełnić strona w ogólnej strategii działań podejmowanych przez firmę w Internecie?
5. Jakie usługi/produkty/działania ma promować strona?
6. Co według Ciebie ma wyróżniać Twoją stronę spośród podobnych konkurencyjnych stron internetowych?
7. Na jakie błędy napotykasz w istniejących podobnych/konkurencyjnych stronach internetowych? Jakie kwestie uznajesz w związku z tym za kluczowe?
III. GRUPA ODBIORCÓW
Scharakteryzuj odbiorców Twojej witryny
1. Wskaż główną grupę docelową Twojej strony
2. Do jakich pozostałych grup chciałbyś dotrzeć za pośrednictwem tej strony?
3. Ile osób będzie korzystało z tej strony?
4. Czy liczba użytkowników tej strony ma docelowo wzrastać? Jeżeli tak, to ile osób powinno z niej korzystać za pół roku, rok, itd.?
5. W jakim celu odbiorcy/internauci mają korzystać ze strony?
6. Jakie są potrzeby potencjalnych odbiorców/użytkowników strony?
7. Jak powinna być reakcja odbiorcy/użytkownika na stronę?
IV. WYGLĄD I FUNKCJONALNOŚĆ STRONY
Jak ma wyglądać i co ma zawierać Twoja strona?
1. Czy posiadasz wstępny plan/wizję/układ struktury bądź architektury strony?
Tak
Nie
2. Jaka czcionka ma być główną?
3. Z jakimi systemami zewnętrznymi ma być zintegrowana strona?
4. W jakich wersjach językowych ma zostać zrealizowana strona?
5. Wymień zakładki, które znaleźć miałyby się na stronie (układ menu):
6. Zaznacz wymagane funkcje i komponenty, jakie powinna zawierać strona:
Formularz kontaktowy
Mapa Google
Sklep WooCommerce
Zapora (firewall)
Google Analitycs
Livechat
7. Czy i jakie efekty/elementy strony chciałbyś monitorować?
8. Czy posiadasz jakieś wstępne opracowanie graficzne dla projektu strony (np. Księga Znaku, Księga Tożsamości, firmowe logo, używane ikony, materiały z innych kampanii/mediów/projektów, itp.)?
Tak
Nie
9. Jeżeli nie posiadasz Księgi Znaku lub Księgi Tożsamości to:
10. Jaki powinien być główny temat strony – nowoczesny czy klasyczny? Ciemny czy jasny?
11. Jakie inne kolory są przez Ciebie dopuszczane poza kolorami firmowymi? (na wypadek jeśli uznamy, iż na ich użyciu strona wizualnie skorzysta)?
12. Jakie kolory powinniśmy zdecydowanie pominąć?
13. Jaki dział/sekcję/element strony powinien zostać wyróżniony i zaprezentowany w sposób szczególny?
14. Podaj adresy internetowe stron w branży (strony www konkurencji), które Ci się podobają:
15. Podaj adresy internetowe stron spoza branży, które Ci się podobają:
16. Podaj adresy internetowe minimum 2 stron (branża dowolna), będące przykładami tego, co Ci się zdecydowanie nie podoba:
17. Czy możemy wykorzystywać materiały dostępne w Bankach Zdjęć? (ewentualne kupno wybranego zdjęcia/grafiki odbywa się zawsze i wyłącznie po wcześniejszej zgodzie klienta)
Tak
Nie
V. TERMIN ODBIORU ORAZ BUDŻET
Informacje końcowe
1. Wskaż wysokość budżetu netto przeznaczonego na projekt strony:
2. Jaki jest pożądany termin realizacji projektu strony?
3. Załącz materiały (multimedia, treści) do implementacji na stronie
Wybierz plik
Nie wybrano żadnego pliku
Usuń przesłany plik
4. Przedstaw swoje dodatkowe sugestie i opisz wszelkie kwestie, które nie zostały wyżej ujęte, a które uważasz za istotne:
Akceptacja regulaminu
*
Informuję, że zapoznałem się z regulaminem usług i akceptuję jego postanowienia.
Wyślij zgłoszenie