Strony WWW | Pozycjonowanie

Projekty

Natasha

Butik internetowy

Zobacz

Butik internetowy „Natasha” jest minimalistycznym projektem, który nadaje się świetnie do wszelkiego rodzaju sklepów odzieżowych. Nowoczesny design, wygodny koszyk z podglądem czy opcje dodawania wybranych produktów do ulubionych dają spore możliwości i wygodę klientowi. Natasha to funkcjonalny sklep wpisujący się w nowoczesne trendy i standardy.

Specyfikacja projektu

Kolorystyka:

#FC68B1

#FFFFFF

#000000

Typografia: Sarala
Materiały multimedialne: 15 + logo
Ilość kategorii: 5*
Ilość produktów: 76*
Ilość zakładek: 8
Cena projektu: 1300,00 złotych brutto
Pod klucz: od 2 do 5 dni

*dotyczy demo. Po zakupie możesz ustawić dowolną ilość kategorii oraz produktów.

# Butik internetowy

Przyjazna
na wszystkich
urządzeniach mobilnych

Sklep internetowy „Natasha” to wielofunkcyjna platforma w kompaktowej formie. Do stworzenia tego projektu wykorzystaliśmy najpopularniejsze rozwiązania znanych butików i finalnie postawiliśmy na łagodne kolory, nowoczesną oprawę graficzną i zaledwie garstkę dodatków, takich jak przechowalnia produktów (ulubione), system powiadamiania o nowościach i ofertach (newsletter), co ma przełożenie na szybką nawigację po sklepie. Natasha idealnie się sprawdzi pod kątem sklepu, który będzie promowany w globalnych sieciach (Google Ads, Facebook Ads, YouTube), ponieważ działa płynnie, niewiele waży i skupia uwagę przeglądającego na produktach, a nie ogromie fikuśnych dodatków oraz okienek pop-up, które częściej irytują, niż budują pozytywny odbiór sklepu.

Warianty atrybutem sklepu

Nowoczesny sklep nie tylko charakteryzuje się pięknym designem, ale przede wszystkim przyjaznością platformy względem przeglądającego. Warianty, czyli możliwość zakupu produktu z odpowiednimi parametrami (kolor, rozmiar) skraca czas przebywania na witrynie i przyspiesza sprzedaż. Minimalizuje przy tym wielkość magazynu, bo często, na przykład sukienka może być dostępna w 10 różnych kolorach, co dla optymalizacji magazynu wymaga zastosowania wariantów. Natasha to w końcu sklep, który ma być prosty i szybki w obsłudze, dlatego polecamy go tym, którzy oczekują responsywnej i solidnej platformy e-commerce!

Błyskawiczna i łatwa obsługa

Modyfikacje treści, a nawet rozbudowa strony o kolejne zakładki są proste i bezpieczne. Edycja poszczególnych szablonów odbywa się w trybie Live metodą „drag and drop” (przeciągnij i upuść) w edytorze wizualnym Elementor. Edytor jest w pełni spolszczony, intuicyjny i nie wymaga znajomości podstaw programowania. Podmiana zdjęć, treści, kolorystyki etc. jest bezpieczne, ponieważ edytor stale zapisuje modyfikacje w chmurze i pozwala w każdej chwili przywrócić odpowiedni szkic. Po implementacji projektu na serwerze Klienta w bazie szablonów znajdują się wszystkie stworzone zakładki, sekcje oraz bloki.

Dodawanie asortymentu jest również bardzo proste i nie wymaga użycia Elementora. Nowe produkty uzupełnione o opis, zdjęcia oraz metadane pojawiają się automatycznie w danym obszarze sklepu (kategoria, podstrony) natychmiast po publikacji. Dodanie jednego produktu zamyka się w czasie 2-3 minut.