W dobie ogromnej konkurencji na rynku doradztwa i szkoleń, wygląd oraz intuicja strony internetowej ma pierwszorzędne znaczenie. Przy Wardin Logistics postawiliśmy na sprawdzone rozwiązania, dlatego witryna posiada jedynie podstawowe wtyczki i niewiele efektów specjalnych, za to elegancki i wzbudzający zainteresowanie design. Jej zadaniem jest pokierowanie odwiedzającym tak, aby w krótkim czasie od wejścia zdecydował się na kontakt lub rejestrację celem dostępu do treści Premium.
Ramki samochodowe choć są banalnym tematem, powinny zostać zaprezentowane niebanalnie. Połączenie dwóch głębokich kolorów niemal zawsze kończy się nowoczesnym, odbiegającym od standardów branży projektem. Strona w formie rozbudowanej wizytówki posiada wszystkie cechy, aby oczekiwać feedbacku – jest szybka, intuicyjna i zapoznanie się z jej zawartością odbywa się w oka mgnieniu.
Strona na „długie lata” powinna zostać przygotowana z użyciem jak najmniejszej liczby dodatków (zwłaszcza na CMS WordPress) i dobrze zoptymalizowana. Capoeira Gdańsk z dużą ilością zdjęć jest tego przykładem, ponieważ w starej wersji strony jej prędkość wczytywania była na poziomie 18 punktów. Nowa strona przy odbiorze dała wynik ponad 80 punktów, co w przełożeniu na UX (user experiences) zapewnia maksymalny komfort jej przeglądania. Warto dodać, że Klient regularnie dba o SEO, co błyskawicznie poprawiło wyniki w Google po kilku tygodniach od wdrożenia nowej wersji witryny.
Forn to prosta, ale przejrzysta i ujmująca designem strona w stylu amerykańskiego retro. Wcześniej nie posiadała wersji mobilnej, miała też słabe wyniki czasu wczytywania i przepisanie jej na CMS WordPress daje właścicielowi solidny projekt na długie, długie lata. Strona wyposażona jest w podstawowe wtyczki, waży niewiele, ale idealnie przedstawia usługi branży CNC. W oparciu o research branży uważamy, że Forn to bardzo dobra propozycja dla firm z wieloletnim doświadczeniem, bo w stylu amerykańskim, mocno „charakternym”.
Zakład kamieniarski nie wymaga nowoczesnego designu, ponieważ sprzedając granit, Klienta interesują parametry produktu, jego cena oraz możliwość szybkiego zakupu. Granit Strzegomski to klasyka gatunku utrzymana w stonowanych, ciemnych barwach. I choć z pozoru wydaje się kompaktowy, w rzeczywistości to całkiem nieźle rozbudowana strona firmowa.
LoanBy.link to platforma finansowa, która wspiera sklepy internetowe oferując płatności ratalne. Projekt został utrzymany w eleganckim, fioletowym klimacie, a jego główną zaletą jest lekkość, responsywność oraz wysoki współczynnik UX. Poznaj branżę finansową od nieco innej, fioletowej strony. Dzięki ratom LoanByLink możesz znacząco zwiększyć liczbę klientów, którzy mogą skorzystać z oferowanych przez Ciebie towarów i usług. Nie od dziś wiadomo, że rozłożenie płatności na raty wpływa pozytywnie na apetyt zakupowy klientów.
Poprzednia wersja sklepu, choć nie posiadała dyskwalifikujących wad nie była przyjazna względem kupujących. Dotarcie do konkretnego produktu wymagało sporo czasu, co przekładało się na wysoki stopień odrzuceń. Platforma została przywrócona do CMS WordPress i wzbogacona o bardziej nowoczesny design oraz dodatki ogniskujące zainteresowanie potencjalnych Klientów. Jamila w nowej odsłonie nie musi już czuć kompleksów względem konkurencji – sklep działa płynnie, a z racji optymalizacji treści multimedialnych może przyjąć ruch adekwatny do zasobów magazynu.
Stara strona nie była responsywna i w zasadzie niewidoczna z racji przestarzałej technologii flash. Nowa odsłona efektem researchu branży, a także wykorzystaniem naszego doświadczenia nie odbiega od konkurencji i jest przyjazna względem odwiedzających. Działa płynnie i błyskawicznie, wczytuje się zarówno na komputerach jak i wszystkich urządzeniach mobilnych. W tej klasie cenowej posiada wszystko, co powinna posiadać nowoczesna i responsywna strona internetowa, a jej obecne wydanie będzie aktualne jeszcze przez wiele lat!
Sklep internetowy powinien spełniać trzy funkcje. Pierwszą jest przyjazność względem kupującego, drugim sposób przekazania oferty i możliwość samodzielnej konfiguracji parametrów produktu, zaś trzecim – oczywiście cena i wygodne metody płatności. Kamień na Wymiar spełnia założenia nawet najbardziej wymagających klientów w branży, ponieważ pozwala samodzielnie dostosować zamawiany produkt. Dzięki temu sprzedawca minimalizuje wymianę korespondencji, zaś Klient maksymalizuje efektywność zakupów, co finalnie usprawnia sprzedaż.
Profesjonalny fotografowie wybierają profesjonalne rozwiązania, dlatego Łagowska Photography to projekt znacząco różniący się od typowych, utrzymanych w klasycznym standardzie stron. Największą zaletą wizytówki jest bogate, rozbudowane portfolio, które pozwala na przygotowanie referencji dla kilkuset projektów. Nowoczesny, elegancki design to zasługa świetnych jakościowo zdjęć Klienta z szablonem Premium od Envato Market. W tej klasie cenowej to jeden z wiodących projektów, ponieważ wbrew pozorom jest prosty w obsłudze i większość elementów można edytować w dosłownie kilka minut.
W każdej branży panują określone standardy i nie inaczej jest w przypadku odzieży. Manię Mody oparliśmy o CMS WordPress WooCommerce z kilkoma dodatkami, głównie dotyczących płatności oraz metod wysyłki. Postawiliśmy na przejrzystą, ale przy tym nowoczesną grafikę i w przeciwieństwie do konkurencji zminimalizowaliśmy ilość banerów. Sklep działa płynnie, a dzięki optymalizacji treści oraz multimediów będzie efektywny w pozycjonowaniu. Mania Mody to jeden z tych sklepów, który nie ustępuje konkurencji i jest gotowy do dalszej rozbudowy.
Unowocześniona wersja poprzednika oparta o CMS WordPress. Strona została przygotowana w dwóch językach, jej nawigacja jest prosta, intuicyjna, a sama strona spełnia warunki przyjaznej oraz lekkiej. Szczególną uwagę przykuliśmy do wyświetlania strony na urządzeniach mobilnych, ponieważ spełnia ona rolę bufora sprzedażowego.
Projekt od początku został oparty na rozwiązaniach sklepów z branży, a szczególną uwagę zajęła kwestia nowoczesnego designu i przyjaznego interfejsu zakupów. Platforma pozwala na zakupy bez rejestracji, a także na finalizowanie ich bezpiecznymi płatnościami online. Wysoki współczynnik UX jest efektem dobranej kolorystyki, typografii oraz multimediów w postaci sliderów i bannerów. Ponadto PrintEco wyróżnia się prędkością wczytywania na urządzeniach mobilnych, co czyni ją łatwiejszą w pozycjonowaniu pomimo magazynu, który docelowo może pomieścić około 1000 produktów.
Szklarz od początku miał być blogiem – wizytówką. Podczas kodowania dwukrotnie zmieniliśmy koncepcję i tak oto powstała wizytówka, która promuje usługi i prowadzi profesjonalny blog, którego celem jest ogniskowanie uwagi klientów, głównie tych pochodzących z Google Ads oraz samej wyszukiwarki. Szklarz jest poboczną platformą ColourDesign, której zadaniem jest przekierowanie ruchu z poszczególnych usług i produktów do właściwych sklepów marki ColourDesign.
Colourdesign to agencja reklamy i drukarnia internetowa, co w środowisku oznacza kompleksową obsługę firm. Marka zapewnia realizację wszystkich pomysłów od projektu poprzez druk i techniczną realizację. Firma współpracuje z wieloma drukarniami w całym kraju, przez co jest w stanie rywalizować zarówno jeśli chodzi o cenę jak i czas realizacji danego projektu. ColourDesign stara się utrzymywać najniższe ceny przy jak najwyższej i najlepszej realizacji zleceń. Strona ColourDesign to idealna wizytówka, która nie tylko przyjemnie informuje, ale sprzedaje usługi.
Projekt „Sklep internetowy – Stodoła” to przykład udanej migracji sklepu internetowego na platformę WordPress. Wdrożenie na platformie WordPress przyniosło kilka kluczowych korzyści, w tym znacznie większą elastyczność w zarządzaniu treściami, co umożliwia właścicielom sklepu szybkie aktualizacje i dodawanie nowych produktów. Ponadto, nowa witryna jest bardziej responsywna i łatwiejsza w nawigacji, co wpłynęło na polepszenie doświadczenia zakupowego klientów.
Sklep militarny Son of Gun to jeden z niewielu przedstawicieli tej branży w Polsce. Firma specjalizuje się w sprzedaży broni kolekcjonerskiej oraz palnej. Nowa, odświeżona wersja sklepu pozwala na jeszcze szybsze zapoznanie się z produktami, niż dotychczas z uwagi na responsywność. Do wdrożenia projektu korzystaliśmy ze sprawdzonych wtyczek, a całość oparliśmy na indywidualnym szablonie graficznym. Platforma ładuje się błyskawicznie i jest przygotowana do obsłużenia tysięcy klientów każdego dnia.
Misją Lastrady jest stałe poszerzanie asortymentu, aby zapewnić możliwie jak największy wybór butów. Dzięki współpracy z wiodącymi markami Lastrada może z wyprzedzeniem tworzyć kolekcje, a dzięki newsletterowi wszyscy klienci dowiadują się o nowym asortymencie zaraz po dodaniu go do sklepu. Robienie zakupów może być przyjemne, a dzięki Lastradzie z pewnością także opłacalne! Każdy klient sklepu Lastrada.eu może liczyć na rabaty, darmowe wysyłki przy większych zakupach, a także kupony rabatowe do wykorzystania zarówno w sieci, jak również stacjonarnie.
Projekt „Hanczar nieruchomości” to brand sygnowany nazwiskiem właściciela. Z tego powodu wizytówka jest elegancka, aczkolwiek stonowana i posiada jedynie te wartościowe informacje, których szukają kupujący bądź sprzedający nieruchomości w Oświęcimiu, Bielsko-Białej i okolicach. Strona jest przygotowana do rozbudowy o systemy rezerwacji spotkań oraz blog, co czyni ją uniwersalną na długie lata!
Projekt „SHRC” to brand sygnowany nazwiskiem właściciela. Z tego powodu wizytówka jest elegancka, aczkolwiek stonowana i posiada jedynie te wartościowe informacje, których szukają kupujący bądź sprzedający nieruchomości w Oświęcimiu, Bielsko-Białej i okolicach. Strona jest przygotowana do rozbudowy o systemy rezerwacji spotkań oraz blog, co czyni ją uniwersalną na długie lata!
Witaj w Thesan, gdzie wizja zielonej przyszłości spotyka się z innowacyjnością w produkcji podwalin. Jesteśmy pionierami w branży, przekształcając miliony używanych butelek PET w solidne i trwałe fundamenty dla nowoczesnego budownictwa. Zastosowane rozwiązania są krokiem naprzód w ochronie naszej planety, oferując alternatywę, która wspiera zarówno rozwój infrastruktury, jak i środowisko naturalne. Dzięki nam, budownictwo staje się nie tylko efektywne, ale również odpowiedzialne.