Poniżej przygotowaliśmy szczegółowe informacje dotyczące pozycjonowania oraz portfolio z trwających i zakończonych kampanii SEO. Przedstawiamy cały proces pozycjonowania: od optymalizacji strony, aż po osiągnięcie założonych celów. Artykuł wzbogaciliśmy także o analizę i zrzuty ekranu z renomowanych narzędzi, takich jak Google Search Console potwierdzające skuteczność naszych działań – wzrost widoczności oraz ruchu na stronach Klientów.
Nasze główne Case Study jest reprezentatywnym przykładem strategii SEO, którą stosujemy w pozycjonowaniu większości projektów. Z uwagi na to, że pełni rolę wyznacznika naszych działań SEO, jest on aktualizowany co kilka miesięcy. Dzięki temu masz pełen zarys naszych działań, które zastosujemy również u Ciebie, jeśli zdecydujesz się podjąć z nami współpracę.
Ostatnia aktualizacja: maj 2024
Usługi SEO świadczymy od ponad 10 lat. Nasze doświadczenie opieramy na wynikach, które udało nam się dotychczas osiągnąć.
Miesięczne budżety naszych klientów wahają się w przedziale od 1000 złotych dla stron firmowych do 5000 złotych i wyżej - dla sklepów e-commerce.
Średni czas osiągania celów wynosi 6 miesięcy.
Specjalizujemy się w SEO dla stron firmowych i obsługujemy zarówno niewielkie witryny (One page), jak również rozbudowane platformy.
Wszystkie działania przeprowadzamy sami - począwszy od optymalizacji SEO/SXO, poprzez link building, a skończywszy na content marketingu.
Średni czas obecnie trwających umów wynosi 24 miesiące.
Ponad 90% naszych Klientów korzysta z WordPressa. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron i sklepów opartych na tym systemie.
Jeśli chcesz poznać orientacyjny koszt pozycjonowania, to skorzystaj z kalkulatora obok. To pomoże Ci w podjęciu decyzji zwłaszcza, jeśli porównujesz oferty różnych Agencji.
Zachęcamy także do skorzystania z darmowej wyceny. Wystarczy, że wypełnisz Brief, w którym podasz najważniejsze informacje dotyczące Twoich celów i określisz budżet. W ciągu 24 godzin otrzymasz od nas odpowiedź ze szczegółowym kosztorysem.