i-Content

#Ochrona wizerunku

Pozytywny wizerunek
buduje się latami
- monitoruj go!

Czym jest usługa?

Nasza firma oferuje usługę całodobowego monitoringu, na co składa się skanowanie sieci w poszukiwaniu wzmianek, mediów społecznościowych, a także miejsc, gdzie była prowadzona jakakolwiek aktywność związana z promocją danego przedsiębiorstwa. Ponadto kompleksowo archiwizujemy wszystkie typy wzmianek, pełnimy również rolę mediatorów w trakcie sporów, kontaktujemy się w mieniu Zleceniodawców z administratorami serwisów internetowych/for.

Standard wśród firm

Każda firma pragnąca zostać zauważona w sieci doskonale wie, jak ważny jest pozytywny wizerunek wśród potencjalnych Klientów. Z roku na rok przybywa konkurencji w każdej branży, nie brakuje też hejterów, dlatego rzeczą absolutnie podstawową jest inwestycja czasu lub pieniędzy w budowę pozytywnego PR-u, aby nie zostać w tyle. Sama budowa wizerunku to jedno, ale równie ważny jest jego monitoring, ponieważ w Internecie nie jesteśmy sami i każdego dnia ktoś nas obserwuje, bądź umieszcza o nas informacje. Z tym po prostu trzeba być na bieżąco.

Usługa dedykowana jest nie tylko firmom, ale też artystom, influencerom, politykom oraz osób z szeroko rozumianego świata showbiznesu.

Zamów usługę


#Ochrona wizerunku

Jak to wygląda?
- usługa w 3 krokach

1 – Audyt

Pierwszym i zarazem najważniejszym krokiem jest przeskanowanie sieci. Skanujemy ją na dwa sposoby: ręcznie oraz przy pomocy robotów szukających. W pierwszej kolejności zbieramy i analizujemy oceny, jakie dana firma uzbierała do tej pory i na ich podstawie wyliczamy średnią ocenę przedsiębiorstwa. Kolejnym krokiem jest wnikliwe analizowanie wszystkich komentarzy, jakie pojawiają się o firmie. W tym przypadku także wyliczamy medianę wizerunku, czyli średnią z sumy pozytywnych, neutralnych oraz negatywnych komentarzy.

Ostatnim etapem jest analiza wizerunku w mediach społecznościowych. Skupiamy się nie tylko na komentarzach, ale też aktywności przedsiębiorstwa w Social Mediach, ilości zapytań do niej skierowanych, hashtagów, a także analizujemy kampanie reklamowe (jeśli firma je prowadzi). Na podstawie wszystkich zebranych danych tworzymy podsumowanie aktualnego wizerunku firmy w skali od 1 do 5 ze stosownym komentarzem, ekspertyzą i raportem, czego należy dokonać, aby znacząco poprawić bądź utrzymać wizerunek przedsiębiorstwa.

2 – Całodobowy monitoring

Monitorowanie wizerunku firmy w sieci odbywa się od dnia rozpoczęcia audytu. Każdego dnia ręcznie sprawdzamy strony, gdzie istnieją już wzmianki o przedsiębiorstwie, zaś przy pomocy robotów szukających skanujemy sieć w poszukiwaniu nowych, jeszcze niezindeksowanych przez wyszukiwarki wpisów, ocen bądź komentarzy. W przypadku pojawienia się nowej oceny niezależnie czy jest ona pozytywna, neutralna czy negatywna — informujemy o tym Zleceniodawcę w formie mailowej bądź sms-owej.

Całodobowy monitoring to także działania doraźne. Po zapoznaniu się z profilem firmy i mając do dyspozycji osobę wyznaczoną do asystowania naszym specjalistom, podejmujemy działania mediacyjne, np: gdy pojawi się negatywny, nieprawdziwy i szkalujący komentarz na stronach lub w mediach społecznościowych. Pełnimy także rolę administratora na oficjalnym profilu Facebook, YouTube oraz Google. Dzięki temu reagujemy szybko, co ma istotne znaczenie w skuteczności ochrony pozytywnego wizerunku.

Wbrew pozorom administratorzy niemal wszystkich stron oceniających firmy są skłonni do zajęcia się każdym problemem. W sieci panuje przekonanie, że usunięcie szkalującej opinii wymaga pracy adwokata bądź radcy prawnego, lecz posiadając niezbite argumenty przemawiające za naszą racją – każdą sprawę można bez problemu samodzielnie zakończyć pozytywnym finałem. Nasza firma wychodzi z założenia, że najważniejsze jest tempo działania, dlatego też na polu monitoringu odnosimy sukcesy właściwie każdego dnia.

3 – Raportowanie i archiwizacja

Z punktu widzenia Zleceniodawcy jest to najważniejszy element naszej usługi. Stworzyliśmy prosty panel, w którym każdego dnia raportujemy nasze działania oraz archiwizujemy statystyki o firmie z poprzedniej doby. Zleceniodawca ma wgląd, jak wyglądał jego wizerunek od momentu rozpoczęcia współpracy dzień po dniu. To doskonałe narzędzie do późniejszej analizy, bo takie dane można przekazać podmiotom specjalizującym się w budowaniu pozytywnego PR-u.

Wizerunek Zleceniodawcy archiwizujemy w formie screenów. Nawet w przypadku, gdy jakikolwiek wpis o firmie zostanie usunięty, pozostanie on w panelu jako, np: dowód. Każda nowa opinia, wzmianka, czy komentarz zostają w panelu na zawsze (w momencie zakończenia usługi te dane są przekazywane Zleceniodawcy na wyłączność, zaś u nas bezpowrotnie kasowane). Wielokrotnie udawało nam się „przechwycić” negatywną opinię, która została dodana przed kwadransem i udało nam się ją zarchiwizować, zaś ona sama zniknęła po kolejnym kwadransie. Wiele firm nie zdaje sobie sprawy, że otrzymało negatywny komentarz, który z racji późniejszych przemyśleń autora co do konsekwencji czynu został bezpowrotnie skasowany.

Archiwizacja ma również inny, kluczowy powód. Zleceniodawca w jednym miejscu posiada całą historię swojej firmy, którą może przekazać notariuszowi, aby zabezpieczył screeny do celów dowodowych. Nie zdarza się to często, jednak mieliśmy już kilka takich przypadków i co warto dodać – nasza sumienna praca pozwoliła Zleceniodawcom wygrać spory z osobami, które je szkalowały w Internecie.

#Ochrona wizerunku

Aktualny cennik